sobota 8. ledna 2011

Tábor 2010 Vřesovice

Mohl jsem napsat o táboru hned po táboře, ale já jsem řekl NE! Člověk je totiž plný dojmů, tudíž by byl článek značně zkreslený. No a taky byly prázdniny a o prázdninách má člověk mnohem lepší věci na práci než sedět doma a psát na blog.

Takže, když se podívám na tábor s odstupem šesti měsíců, musím říct, že byl dobrý. Dobrý není za tři, dobrý je prostě dobrý :) A byl taky trochu jiný, protože jsme se my starší už museli trochu zapojit do přípravy programu. A byl taky trochu stejný, protože jsme jeli na staré známé tábořiště, které disponuje velmi solidními latrínami a potokem. Navíc je v blízkosti vodní nádrž, v níž sice není voda úplně průzračná, nicméně koupání bylo excelentní.

A teď je tu souhrn toho, co se mi vybaví, když se řekne "Tábor 2010":
  • velký kopec po cestě na tábor - někteří se nám na tom kole docela zadýchali a chytli pořádnou barvu v obličeji :)
  • stavění stožáru - vykopali jsme táákhle velkou jámu, skolili jsme v lese táááákhle dlouhý strom, dovlekli ho doprostřed tábora, šoupli jsme ho do jámy a byli jsme na sebe táááákhle pyšní
  • ranní příprava snídaní - každé druhé ráno se náš kuchařský team (po tom, co byla Anet úspěšně vzbuzena) vydal objevovat taje přípravy pomazánek, aneb jak Pejsek s Kočičkou vařili dort
  • Mirek a jeho přínos při interních debatách v rámci našeho červeného teamu :)
  • Dvě dívky a strom :D - viz Komentáře
  • pádlování na hitec nafukovacích lodích - nevím, proč nám pořád zatáčela doprava
  • Koryčanská kaple - no comment
  • sborový přednes poezie - všichni musí po táboru umět Pepu i o půlnoci
  • stavba nového mostu - aspoň tam na nás mají pěknou vzpomínku
  • zpěv u táboráku - sice falešně (z mé strany), ale s nasazením
  • vynikající strava - velká pochvala pro personál kuchyně ;)
  • fotbalové kolečko mezi podsadami - do příště musíme vypilovat techniku
  • noční jízda v autobuse Modrá ústřice
  • velký kopec po cestě zpátky - tak rychle jsem na kole ještě nejel - jsem rád, že tam nebyl žádný radar

Takový byl pro mě loňský tábor. A jaký byl pro vás? Pište do komentářů!

3 komentáře:

Méďa řekl(a)...

Dvě dívky a strom?
Možná by to chtěl trochu upřesnit, Kájínku.

Kajinek řekl(a)...

Oukej, popíšu, co se odehrálo:

Hrála se hra ve dvojicích, které byly spojené šátkama za ruce. Já jsem ty dvojice měl chytat. Vidím dvojici Anet-Kája. Běžím za nima, že je chytnu. Dvojice A-K běží vstříct stromu. Říkám si:"Tak snad se vyhnou!" Dvojice A-K se nemůže rozhodnout, kterou stranou strom oběhne. Dvojice A-K naráží do stromu. Dvojce A-K padá. Přibíhám ke stromu a říkám:"Jste chycené!" Zjišťuji, že situace je vážnější. Nevypadá to ale na zlomeniny. Všichni tři se smějeme.

THE END

Anet řekl(a)...

Prý všichni tři se smějěme...COooo? :D Sem málem brečela a moje bolest ruky se projevovala ještě tři měsíce po táboře... A divný hnědý flek od stromu mám na ruce pořád.. :D Každopádně musím vypíchnout noční jízdu v autobuse Modrá ústřice, protože taková cestovní kancelář se jen tak všude nenajde :D A na Koryčanskou kapli taky jen tak nezapomenu. Měli by ji přejmenovat na Kapli u Koryčan. Jen tak z jistého důvodu... A na samý konec bych jen chtěla říct, že na kole na tábor sem jela poprvé a naposledy ;-) Toť vše :)